stycke indelat vare här


fyll inte livet med dagar, fyll dagarna med liv.
- dagens och alla andra dagars motto. fint tycker jag. 

Idag kommer min fina tös på besök, som jag har saknat henne! Får se vad dagen annars bjuder på.
Kommer iaf somna med en av de underbaraste på jorden vid min sängkant och det är fint kan jag lova.

I lördags var jag i ullared med michaela - ruuuligt man kan ha!
bjuder kankse på ett par bilder med lite som hamnade i korgen, om ni så vill? 

försöker komma på andra tankar just nu, det är lov och jag vill bara släppa allt för stunden o ta vara på varje liten sekund av dessa dagar.
skriva av mig gör jag som bäst när ingen ser, inte ens jag själv.


nu ska jag smida lite lyckliga och oväntande planer...
om det nu vore sant så hade jag varit en flitig människa, men nu när de är lov är de mysbyxor och musik på högsta volym som gäller. inget annat.



pussen

Kommentarer
» michaela

äntligen ett nytt inlägg! :>

tack för dagen! & förlåt för att jag var så trött (a hehe

jätte stolt över våra shorts! :')

see you on lördag! :D

2012-02-20 // 23:37:21
URL: http://michaelajohanssonx.blogg.se/
» Reklammannen

Om jag inte misstar mig var det Buddha som myntade det ordspråk som du citerar. Oavsett, så är det tänkvärt ordspråk, som kan vara viktigt att ta med sig under alla dessa dagar! ^

2012-02-21 // 00:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback