09.08.17 16:31

Hemma igen ,varit ner på stan med josefine , massa att snacka om. Hittade bara lite smink - var inte ute efter nått annat. Nu väntar jag på att maten ska bli klar, sen blir det träning. Shit kom på att jag inte varit på nån träning på typ flera veckor , bara en massa matcher :o oouups ! hoho . Men det går säkert bra (y)  
efter träningen blir det säker kära twilight boken  , är äntligen snart klar :d Försöker hinna med den nu innan skolan börjar så jag börjar med en ny fräsch (stavning) till skol starten. Längtar till jag får låna Tillsammans - tredje och sista boken av kära Anna , men det får blir när hon kommer hem till helgen!  S a k n a r  d ig (a
Känner att jag blivit värsta bokmalen på typ dom senaste månaderna , hoho. Men det är bara för mysigt att sätta sig med en riktigt bra bok ute på alltanen med ett glas cola eller saft nu på sommarkvällarna (när vädret är bra vill säga) annars blir det soffa eller sängen. Det är underbart! Fast vädret är ju inte precis så himla bäst nu eller vad säger ni?
All sol o värme kommer säkert komma nu när man börjar behöva sätta rutiner på sin vardag för att hinna med allt- skolan o fritidsaktiviteter det tar sin tid de me...

nu ropar mor att maten är klar så måste kila :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback